| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

پیشرفت صد درصدی پروژه تدوین مدل تعالی  و محرک رشد در 10 سازمان تابعه شهرداری

پیشرفت صد درصدی پروژه تدوین مدل تعالی و محرک رشد در 10 سازمان تابعه شهرداری

مراحل تدوین پروژه مدل تعالی و محرک رشد سازمانی در ده سازمان شهرداری ارومیه به پایان رسیده است.

نویسنده: آقای احد موثق/یکشنبه, 29 شهریور,1394/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی شهرداری ارومیه، صادق حسین دوستی در جلسه ارایه اقدامات انجام شده حوزه معاونت برنامه ریزی که با حضور شهردار محترم تشکیل شده بود با بیان این خبر اظهار کرد روند اجرایی پروژه تعالی سازمانی تاکنون طی 260 جلسه کاری با مدیران عامل و کارشناسان سازمان های تابعه شهرداری انجام شده و هم اینک در ده سازمان به اتمام رسیده است. 

معاون برنامه ریزی شهرداری خاطر نشان کرد با توجه به مواد 81 و 82 قانون خدمات کشوری که استقرار نظام مديريت عملكرد را در سطح كليه دستگاه‌ها تکلیف کرده است ، فرایند اجرایی کار تدوین مدل تعالی در شهرداری ارومیه بر اساس مطالعات دقیق علمی در شش مرحله شامل تدوین و هدف گذاری شاخص ها، تدوین برنامه ها، زمانبندی اجرای برنامه ها، ارایه جهت تصویب و آماده نمودن روندها برای اجرا از مدتی قبل شروع شده است.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد تاکنون این پروژه در سازمان های حمل و نقل و ترافیک، تاکسیرانی، پایانه های مسافربری، فضای سبز، میادین میوه و تره بار، مدیریت آرامستان ها، آتش نشانی و خدمات ایمنی، خدمات موتوری، عمران و زیباسازی به اتمام  رسیده  و عنوان کرد در سایر واحدها نیز پیشرفت چشمگیری حاصل شده است.    

حسین دوستی در خصوص جزئیات این پروژه افزود با انجام مطالعات کافی برای کلیه شاخص های استخراج شده علاوه بر شناسنامه ، چشم انداز پنج ساله، فرمول محاسبه، وضعیت موجود و فاصله آن با وضعیت مطلوب نیز به تفکیک انجام شده که گامی مهم در راستای نظام مند کردن عملکرد شهرداری ارومیه محسوب می شود.

تعداد نمایش ها (1009)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان