| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

پیام تبریک معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام تبریک معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام تبریک معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

نویسنده: آقای دشتی/دوشنبه, 31 شهریور,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مهندس صادق حسین دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی که با خون پاک هزاران شهید و جانفشانی و جانبازی‌های زنان و مردان این سرزمین آبیاری شده و امروزه به الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان منطقه و جهان تبدیل شده، بی شک مدیون ایثارگری‌های مردان مردی است که در طول هشت سال دفاع جانانه و مقدس از تمام هستی خود گذشتند واجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک مقدس زیر یوغ استعمارگران و غاصبان بماند.

هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تاهمیشه  .می‌کنند تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

تعداد نمایش ها (338)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان