| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

پیام تبریک معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به مناسبت آغاز هفته بسیج

پیام تبریک معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به مناسبت آغاز هفته بسیج

پیام تبریک معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به مناسبت آغاز هفته بسیج

نویسنده: آقای دشتی/جمعه, 30 آبان,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مهندس صادق حسین دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه به مناسبت آغاز هفته بسیج پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسمی تعالی

"بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد"      امام راحل عظیم الشأن(ره)

 

بسیج همیشه در صحنه بوده و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی و اقتدار و مظهر اتحاد و انسجام ملی کشور عزیزمان بوده است. بدیهی است که نقش آفرینی بسیج در کنار نیروهای نظامی و مجموعه نهادهای خدمتگذار در رخدادهایی چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و حالا در امر مبارزه‌ با کرونا حقیقتا کم نظیر، بی منت و شایسته تقدیر است. مبارک وگوارا باد این ایام به فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری مدظله العالی، دلاور مردان این حوزه بویژه بسیجیان خانواده بزرگ شهرداری

اینجانب هفته بسیج را به بسیجی جان برکف تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند قادر و متعال برای این عزیزان آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی مسئلت مینمایم.

 

"صادق حسین دوستی"

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری                                  

تعداد نمایش ها (327)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان