| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

جلسه تعالی حوزه معاونت برنامه ریزی با حضور شهردار ارومیه برگزار شد

جلسه تعالی حوزه معاونت برنامه ریزی با حضور شهردار ارومیه برگزار شد

نویسنده: آقای احد موثق/ﺳﻪشنبه, 31 فروردین,1400/دسته ها: اخبار, اداره پژوهش و خلاقیت

رتبه بندی این مطلب:
4/0

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه , نمایندگان ادارات و سازمانهای تابعه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی طی برگزاری جلسه ای سه ساعته به بیان اقدامات صورت گرفته , مشکلات موجود و ارائه راه کار های مناسب جهت حل مشکلات پرداختند.

شهردار ارومیه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان , بیان کرد: اتفاق خوبی است که  همه نگاه ها به سمت پژوهش رفته و برگزاری جلسات متعدد در جهت دادن مواردی که به آن نیاز داریم ما را به نتیجه می رساند.
شهردار ارومیه نگاه پژوهش محوری و ایجاد روشهای جدید جهت مدیریت منابع مالی با هدف درآمد زایی و کاهش هزینه ها را مهم دانست و تصریح کرد: با شناسایی منابع درآمد زا و کاهش حداکثری هزینه ها و ایجاد بستری مناسب از سمت ما می تواند ارومیه را به یک شهر هوشمند و خلاق برساند.
آقازاده در پاسخ به یکی از بحث های مطرح شده مبنی براینکه نیاز شهرداری به ایجاد چند اداره اعم از محیط زیست , بهداشت و سلامت و مطالعات احساس می شود, چنین گفت: استفاده بهینه از نیروهای شهرداری و ساختار چارت سازمانی باید در اولویت کار قرار گرفته و شایسته سالاری و تخصص گرایی در راس کار, استفاده درست از نیروها ما را به درآمد می رساند و اعتقاد دارم رضایت مردم بهترین درآمد برای شهرداری است.
وی افزود: ضروری است  به سمت کاربردی شدن پژوهش ها  حرکت کرد تا موجب پیشرفت و بهبود رویه در شهرداری شود.اولویت در پژوهش های مرتبط با زندگی شهری رعایت شود.
وی با بیان اینکه در بحث آموزش باید اشرافیت کامل داشته و در حال حاضر با آموزش مجازی فعالیت داشته باشیم , ادامه داد : آموزش بهترین سرمایه ای است که صدمات و تلفات را به حداقل می رساند و لازمه آموزش برای نیروهای شهرداری ایجاد انگیزه است , تشویق هایی چون ارتقای شغلی به شرط گذراندن دوره های آموزشی و قبولی در این دوره ها می تواند انگیزه لازم را ایجاد کند.
برگرفته شده از سایت شهرداری ارومیه به آدرس:
 https://urmia.ir/news

تعداد نمایش ها (404)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان