| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

برگزاری نشست حوزه معاونت برنامه ریزی شهرداری در راستای صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان

برگزاری نشست حوزه معاونت برنامه ریزی شهرداری در راستای صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان

اولین جلسه کمیته صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان شهرداری ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای احد موثق/چهارشنبه, 04 شهریور,1394/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، در ابتدای این جلسه که با ریاست معاون برنامه ریزی شهرداری وبا حضور مدیر روابط عمومی ، مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات ، مدیر آموزش و جمعی از کارشناسان برگزار شد مهندس حسین دوستی با اشاره به اهمیت حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان مخصوصا در شهرداری هدف از تشکیل جلسه را شناسایی راهکارهای صیانت از حریم و حقوقی دانست که نظم سازمانی و سرمایه اجتماعی را در پی دارد وی گفت حقوق شهروندی برگرفته از تعالیم اسلامی است وشهرداری باید در ارتباط با حقوق شهروندی تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیرد چرا که مهمترین نهادی که هر شهروند از ابتدا تا انتهای زندگی با آن مواجه است شهرداری می باشد بنابراین می تواند رضایتمندی عمومی را جلب و صیانت حقوق شهروندان را تضمین نماید. او ادامه داد تامین حقوق شهروندی زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی، هماهنگی  و مدیریت میدانی، حفظ کرامت مردم و شهروند محوری برنامه ها خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد  برای دستیابی به این مهم ، کلیه بندهای مربوط به وظایف شهرداری شناسایی  شده اند که بر اساس آن تقسیم وظایف لازم بین بخشهای مختلف صورت گرفته است .  معاون برنامه ریزی، اطلاع رسانی دقیق و به موقع گزارشات عملکردی،نظرسنجی های مداوم و مستمر، گسترش و توسعه خدمات الکترونیکی غیر حضوری و  مجازی، ارتقاء سامانه های ارتباطی،  تبلیغات متناسب محیطی، برگزاری نشست ها، همایشهای علمی و هم اندیشی برای ترویج قانون گرایی و پیشگیری از تخلفات اداری و تهیه پکیج های آموزشی حقوق شهروندی را از جمله برنامه های قابل ذکر و ارایه در این جلسات ذکر کرد و افزود  در راستای صیانت از حقوق شهروندان باید با شناسایی نقاط ضعف نسبت به رفع آنان کوشش و برنامه ریزی لازم  برای اصلاح کاستی ها و نواقص موجود در برنامه های شهرداری صورت گیرد.

در ادامه جلسه هر کدام از اعضا نسبت به بندهای مشخص شده در چک لیست ارزیابی عملکرد شهرداری در حوزه صیانت از حقوق شهروندی بحث و بررسی کردند و مصوب شد کلیه اعضاء در موضوع حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی فعالیت های حوزه خود را با مستندات کافی در جلسات آتی ارایه دهند.

تعداد نمایش ها (1041)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان