| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

بازدید معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی از واحدهای تابعه و  فرهنگسراها

بازدید معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی از واحدهای تابعه و فرهنگسراها

نویسنده: آقای احد موثق/یکشنبه, 15 آبان,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

بازدید معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی از واحدهای تابعه و  فرهنگسراها 
به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه ،مقیمی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه طی بازدیدی که به همراه نبی وند مدیر سرمایه انسانی از اداره آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی ، اداره بهداشت و سلامت کارکنان شهرداری و فرهنگسراهای شهرداری ارومیه داشت از نزدیک در روند انجام امورات قرار گرفت .
این مقام مسئول با حضور در اداره بهداشت و سلامت کارکنان شهرداری بر اجرای درست سیاست های این حوزه و خروجی به موقع فعالیت های مجموعه تاکید و از نزدیک در جریان امورات محوله به این مدیریت قرار گرفت.
مقیمی در این بازدید با کارکنان اداره آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی دیدار و از نزدیک گفت و گو نمود.
وی با توجه به جایگاه مهم فرهنگسراها در محلات سطح شهر ، از فرهنگسراهای مذکور بازدید نموده و در مورد فعالیت های فرهنگی، آموزشی و ورزشی و نیز نقش مهم فرهنگسرا ها در حوزه های مختلف شهرداری از جمله تاثیر آنها در زمینه های مختلف از جمله حوزه ی شهرسازی و کمک به تسهیل روند پروسه اداری توسط آنها اشاره نموده و پیگیری های لازم جهت بهره وری و اجرای برنامه های آتی تاکید نمود.

تعداد نمایش ها (88)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان