| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

مقالات

توسعه خدمات الکترونیک از دغدغه های مدیریت شهری ارومیه است

توسعه خدمات الکترونیک از دغدغه های مدیریت شهری ارومیه است

نویسنده: آقای دشتی/ﺳﻪشنبه, 02 بهمن,1397/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه گفت: استقرار نقشه هوایی تهیه شده بر روی سرورهای شهرسازی مناطق شهرداری ارومیه یکی از نیازهای اصلی بهبود سیستم یکپارچه شهرسازی است.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی به نقل از مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ صادق حسین دوستی بیان کرد: تعجیل در اصلاح آرشیو الکترونیکی شهرسازی مناطق موجب ارتقای درآمد آنها خواهد شد.

وی بیان کرد: توسعه خدمات الکترونیک در حوزه های مختلف شهرداری ارومیه از دغدغه های اصلی معاونت برنامه ریزی شهرداری ارومیه می باشد

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه افزود: ارتقاء سیستم های نرم افزاری وسخت افزاری موجود در مناطق پیگیری می شود.

وی در ادامه با اشاره برنامه ریزی و ابداع یک برنامه و افق جدید برای ارتقاء عملکرد شهرداری و سپس اجرای آن، بیان کرد: معاونت برنامه ریزی بررسی فرایندهای کاردر حوزه نظارت را بررسی می کند این فرایندها جهت ارتقاء راندمان کاری و افزایش رضایت شهروندان اجرا می شود.

حسین دوستی با بیان اینکه معاونت برنامه ریزی به کیفیت عملکرد امور نگاه ویژه دارد، اظهار کرد: برای افزایش کیفیت امور کار ها در شهرداری، عملکردها در طی مراحی فرایند های جاری ثبت شده است .

وی گفت: معاونت برنامه ریزی 360 فرایند را ثبت وظیفه کرده است و در قدم ها بعدی فرایندهای ثبت شده با کار کارشناسی به فرایند جدید تبدیل می شود تا هزینه ها کاهش یابد .

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه با بیان اینکه شناسایی فرایندها در حال حاضر در سازمان ها ی شهرداری در دست اجرا است ، عنوان کرد: نگاه معاونت برنامه ریزی ابداع یک برنامه جدید برای ارتقاء عملکرد شهرداری و سپس اجرا است.

وی با اشاره به اجرای مدل برنامه ریزی تعالی سازمان درمناطق 5 گانه شهرداری ارومیه، بیان کرد: مدلی تعالی سازمان شاخصی برای اندازگیری کارکرد سازمان است و در حوزه برنامه ریزی از یک مدل برنامه 5 ساله استفاده می کنیم که به منابع سازمان توجه کند و سازمان را در مسیر رو به هدف ارزیابی می کند .

تعداد نمایش ها (730)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان