| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

مقالات

برگزاری دوره آموزش نرم افزارvisum  برای مهندسین ترافیک شهرداری

برگزاری دوره آموزش نرم افزارvisum برای مهندسین ترافیک شهرداری

دوره آموزشی نرم افزار visum برای مهندسین ترافیک شهرداری ارومیه اجرا شد

نویسنده: آقای احد موثق/پنجشنبه, 07 آبان,1394/دسته ها: اخبار, اخبار واحدهای تابع

رتبه بندی این مطلب:
3/3

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری ارومیه قربانی فر با بیان این خبر گفت دوره آموزشی نرم افزار پیبشرفته آلمانی visum با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک برای مهندسین فنی ترافیک شهرداری ارومیه در حال اجرا می باشد.

مدیر آموزش شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد تدریس این دوره کاربردی توسط مهندس معید ذهبیون از کارشناسان ارشد مهندسی برنامه ریزی ترافیک دانشگاه علم و صنعت ایران انجام میگیرد و مهندسان ترافیک شهرداری ارومیه با آخرین امکانات این نرم افزار ایده آل آشنا تا در آینده ای نزدیک برای مدیریت شهرداری ارومیه قابلیت اجرایی آن عملی گردد.

شایان ذکر است این نرم افزار تحت وب، قابلیت های فوق العاده به روز را در زمینه مدلسازی مسیرهای شهر ارومیه ، طراحی شبکه های تاکسیرانی و اتوبوسرانی، طراحی معابر جدید، امکان سنجی احداث زیر گذر و پل غیر هم سطح، امکان تعیین محدوده فرد و زوج ترافیکی، طراحی شبکه بر اساس رشد جمعیت در سالهای آتی شهر ارومیه و اسناد مربوط به هر کدام از عملیات های فوق الذکر را دارا می باشد.

در حاشیه این دوره آموزشی مهندس فردوس نیا کارشناس ناظر قرارداد با بیان اینکه عملیات اجرایی این نرم افزار از سال 86 توسط "شرکت مهندسین مشاور طرح هفتم "شروع شده  است گفت بمنظور بهره برداری نهایی از این نرم افزار ضمن به روز رسانی با "شرکت رهیافت اندیشه فردا" بمنظوراجرا و آموزش قراداد  منعقد شده است .

تعداد نمایش ها (2407)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان