| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبار واحدهای تابعه

برگزاری آزمون دوره های نماز و امر به معروف و نهی از منکر

برگزاری آزمون دوره های نماز و امر به معروف و نهی از منکر

420 نفر از کارشناسان و مدیران شهرداری ارومیه در آزمون دوره های آموزشی ماه مبارک رمضان (نماز و امر به معروف و نهی از منکر ) شرکت نمودند

نویسنده: آقای احد موثق/ﺳﻪشنبه, 27 مرداد,1394/دسته ها: اخبار واحدهای تابع

رتبه بندی این مطلب:
5/0

مدیر آموزش شهرداری با بیان این خبر، درباره برنامه ریزی و نحوه برگزاری آزمون گفت برای کلیه داوطلبین این دوره ها بر اساس میزان حضور در کلاس ها ، ابلاغ شرکت در آزمون حضوری  و غیر حضوری صادر گردید و آزمون در قالب چهار گروه و طی دو روز در محل مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری ، با حضور نمایندگان ستاد اقامه نماز استان و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان و همچنین جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد.

قربانی فر ادامه داد دوره های یاد شده در ماه مبارک رمضان با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه اجرا گردیده  که در راستای عملیاتی نمودن ماده 14 آیین نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز می باشد و هدف اصلی دوره ها، ترویج و حاکمیت فرهنگ و اخلاق اسلامی برای کارکنان شهرداری می باشد که خوشبختانه با استقبال پرشور همکاران نیز مواجه شد.

وی در پایان اظهار داشت گواهینامه قبولین آزمون پس از طی مراحل اداری ، دراختیار همکاران قرار می گیرد. ضمناً برابر مصوبات کمیته اجرایی آموزش شهرداری بمنظور ایجاد انگیزه برای حضور هر چه فعال تر کارکنان در دوره های آموزشی مقرر گردیده است به نفرات برتر هر دوره جوایزی اهدا می گردد.

تعداد نمایش ها (1250)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان