| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبار واحدهای تابعه

افتتاحیه همایش کسب و کار دیجیتال

افتتاحیه همایش کسب و کار دیجیتال

نویسنده: آقای دشتی/شنبه, 30 آذر,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری ارومیه : موفقیت های حوزه فناوری اطلاعات مرهون حمایت های شهردار حضرت پور
صادق حسین دوستی در همایش کسب و کارهای دیجیتال اظهار کرد : با پیشرفت روز افزون دانش و جابجایی مرز علم در حوزه های مختلف مقوله فناوری اطلاعات یکی از مولفه هایی است که نقش بارزی در پیشرفت علوم مختلف دارد و در تمامی حوزه ها نیازمند فناوری اطلاعات هستیم.
وی با بیان اینکه فناوری اطلاعات نیاز به زمان و مکان را حذف میکند،افزود :اگر قرار باشد طی 24 ساعت و به صورت شبانه روزی کاری ،خدماتی و یا فعالیتی تداوم داشته باشد قطعا به واسطه فناوری اطلاعات امکان پذیر است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه گفت: در شهرداری ارومیه ورود به حوضه فناوری اطلاعات از سال 1383 اتفاق افتاده است و در سایه حمایتهای شورای شهر و شهردار ارومیه و مدیران شهرداری در زمره یکی از 5شهر هوشمند کشور قرار گرفته ایم .
وی تصریح کرد:یکی از موضوعات بسیار مهم در حوزه فناوری اطلاعات این است که باید در این حوزه بسیار مهم صبر مدیریتی داشته باشیم و اگر امروز موفق بوده ایم و توانسته ایم فعالیت های شایسته ای داشته باشیم ،مرهون حمایت ها و صبر مدیریتی شهردار محترم ارومیه بوده است.

تعداد نمایش ها (725)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان