| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبار - اداره پژوهش و خلاقیت

آغاز مطالعات شهر خلاق در شهرداری ارومیه

آغاز مطالعات شهر خلاق در شهرداری ارومیه

نویسنده: آقای دشتی/چهارشنبه, 01 مرداد,1399/دسته ها: اداره پژوهش و خلاقیت

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه مطالعات شهر خلاق در شهرداری ارومیه کلید خورد.
حبیب زاده رئیس اداره پژوهش و خلاقیت شهرداری از آغاز مطالعات شهر خلاق در شهر ارومیه خبر داد.
وی با بیان تعاریف مختلف در حوزه شهر خلاق با اشاره به اسامی شهرهای خلاق ایران و جهان به این موضوع اشاره کرد.
دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه شهرداری ارومیه در جلسه شهر خلاق گفت: با توجه به پتانسیل های موجود در شهر ارومیه می توان از بین چندین ویژگی و خصوصیت این شهر ،یک مورد را انتخاب نموده و با سرمایه گذاری در همان زمینه ارومیه را شهری خلاق معرفی کرد.
وی خاطر نشان کرد :امروزه در راستای مدیریت بهتر شهری نیازمند تغییر و تحول در روش های مدیریت سنتی شهر هستیم و ایده های شهر خلاق،شهر هوشمند و شهر کار آفرین می توانند در رسیدن به مدیریت بهتر و اصولی یاری گر شهرداری باشند.
حبیب زاده در خاتمه با اشاره به ارتباط بین شهرهای خلاق،هوشمند و کارآفرین و تشریح تفاوت های موجود بین این شهرها گفت :طبق اولویت های تبیین شده توسط حوضه معاونت برنامه ریزی مقرر شد اداره پژوهش و خلاقیت در رابطه با شهرهای فوق الذکر تحقیق نموده ونتایج حاصله در روزهای آتی به معاونت ارائه گردد.

تعداد نمایش ها (434)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
آمار بازدید
دی ان ان