| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

پیام تبریک معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری به مناسبت روز پژوهش

پیام تبریک معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری به مناسبت روز پژوهش

پیام تبریک معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری به مناسبت روز پژوهش

نویسنده: آقای دشتی/دوشنبه, 24 آذر,1399/دسته ها: اخبار, اداره پژوهش و خلاقیت

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری؛ به مناسبت روز دانشجو، حسین دوستی پیامی بدین شرح  صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

 

پژوهش يكي از اساسي‌ترين نيازها براي نيل به پيشرفت و توسعه همه‌جانبه يك كشور است، شاخص ارزشمندی که منجر به دانایی و توانایی جامعه، تولید اشتغال و ثروت، دستیابی به رفاه و امنیت اجتماعی و درنهایت استقلال، خودکفایی و اقتدار جامعه شده تا زمینه‌ساز آینده‌ای درخشان برای آن كشور باشد. بی‌شک دستاوردهای ارزشمند شهرداری در حوزه پژوهش، تحقیقات و فناوری مرهون همت والای پژوهشگران و کارکنان علاقه‌مند به این حوزه تحقیقاتی است و هفته پژوهش فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردهای این عزیزان و تقدیر از تلاش‌های ارزنده آنان در عرصه پژوهش و فناوری است.

 

اینجانب به مناسبت هفته پژوهش ،زحمات تلاشگران عرصه علم و دانش در پیشبرد اهداف متعالی ایران اسلامی را ارج نهاده و از خداوند متعال توفيقات روزافزون را براي اين فرهيختگان خواستارم.

 

صادق حسین دوستی

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه

تعداد نمایش ها (397)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان