| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

پیام تبریک معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

پیام تبریک معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

متن پیام تبریک معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

نویسنده: آقای دشتی/یکشنبه, 13 مهر,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مهندس صادق حسین دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

 

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران همواره مملو از افتخارها و سربلندی‌هایی است که صفحات این کتاب درخشان به واسطه رشادت‌های فرزندان مؤمن، جان بر کف و انقلاب این مرز و بوم رقم خورده است. بی شک در این میان بخش بسیار بزرگی از این صفحات زرین مرهون تلاش‌های مخلصانه، مؤمنانه و بی‌دریغ فرزندان این مرز و بوم است که پای در راه حفظ نظم و ارزش‌های این انقلاب نهاده و در این مسیر لباس سبز خدمت و ایثار را در بر کردند. از همین‌رو فرارسیدن هفته ناجا فرصت مغتنمی است که اقدامات مقتدرانه و هوشمندانه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تأمین نظم و امنیت پایدار به آحاد ملت شریف ایران اسلامی معرفی و بازنمایی شده و از زحمات شبانه‌روزی جان برکفان این نیروی انقلابی و ولایتمدار تقدیر و تشکر به عمل آید.

 

اینجانب ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گران‌قدر و والامقام و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی، فرارسیدن هفته ناجا را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت همگان را تحت رهبری‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند قادر و متعال آرزومندم.

تعداد نمایش ها (340)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان