| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

پیام تبریک صادق حسین دوستی در خصوص انتخابات هیت رئیسه شورای اسلامی شهر

پیام تبریک صادق حسین دوستی در خصوص انتخابات هیت رئیسه شورای اسلامی شهر

پیام تبریک صادق حسین دوستی در خصوص انتخابات هیت رئیسه شورای اسلامی شهر

نویسنده: آقای دشتی/شنبه, 22 شهریور,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مهندس صادق حسین دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه در خصوص انتخابات هیت رئیسه سال چهارم دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

نقش شورای شهر در نظام مدیریت شهریِ امروزی بر هیچ کس پوشیده نیست. شوراها نقش حائز اهمیتی در حوزه جمع آوری اطلاعات و تبیین آن برای تصمیم گیری در حوزه مدیریت شهری دارند. خدا را شاکریم که امروز در خدمت شورایی فعال و پویا همراه هستیم که تمام سعی و تلاش آنان این است که با احصاء دقیق موضوعات و تصمیمات صحیح در حوزه شورای شهر و تبدیل آن به پروژه های عمرانی جهت اجرا، کمک می کنند تا شهری رو به رشد و توسعه یافته داشته باشیم.

اینجانب ضمن سپاس بابت تمام زحماتی که اعضای محترم شورای اسلامی شهر طی سه سال گذشته در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف شهر ارومیه متحمل شده‌اند، و تشکر از خدمات بی‌دریغ دکتر علیزاده امامزاده رئیس قبلی شورا، انتخاب شایسته حاج حسین بخشایشی بعنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر ارومیه و دیگر اعضای هیئت‌رئیسه را تبریک و تهنیت گفته و از درگاه ایزد منان، مزید توفیقات را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشدو شکوفایی شهر را خواستارم.

تعداد نمایش ها (409)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان