| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

موانع وصول عوارض خودرو مرتفع می شود

موانع وصول عوارض خودرو مرتفع می شود

صادق حسین دوستی از برنامه ریزی برای رفع معضلات وصول عوارض خودرویی تا پایان سال در ستاد ارتقاء و احیای درآمدهای شهرداری خبر داد.

نویسنده: آقای دشتی/شنبه, 29 شهریور,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی حوزه معاونت برنامه ريزي و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ حسین دوستی معاون برنامه ريزي و توسعه سرمایه انسانی شهرداری، با اشاره به تشکیل ستاد ارتقاء و احیاء درآمدهای شهرداری گفت:

در این ستاد معضلات پیش روی وصول عوارض خودرو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع و ارتقای مبالغ وصولی اخذ گردید.

وی با بیان اینکه این موضوع یکی از معضلات درآمدی در کلانشهرها می باشد، تاکید کرد: موفقیت در تحقق وصول عوارض خودرویی شهرداری می تواند به درآمدهی عمومی شهرداری کمک شایانی نماید.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی خاطر نشان کرد: تا به امروز یک دهم از میزان عوارض خودرویی تحقق یافته است و تحقق کامل آن مستلزم تلاش همکاران برای فرهنگ سازی و تبلیغات متقاعدی بین شهروندان می باشد.

حسین دوستی ضمن دعوت از تمامی پرسنل شهرداری برای یاری رساندن و همکاری با این ستاد کفت: همکاران می توانند پیشنهادات و نظرات خود را به دفتر این معاونت اعلام کنند.

وی همچنین از ادامه بررسی موضوعات درآمدی دیگر شهرداری از قبیل عوارض کسب پیشه و ماده صد شهرداری در ستاد ستاد ارتقاء و احیای در آمدهای شهرداری خبر داد.

تعداد نمایش ها (317)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان