| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

فناوری اطلاعات موجب ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان است/فیبرنوری شهرداری نمونه بارز یک پروژه برد-برد

فناوری اطلاعات موجب ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان است/فیبرنوری شهرداری نمونه بارز یک پروژه برد-برد

نویسنده: آقای احد موثق/پنجشنبه, 06 خرداد,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، صادق حسین دوستی در مراسم رونمایی از پروژه فاخر فیبر نوری شهرداری ارومیه اظهار کرد: این پروژه بسیار موثر در تحقق شهر هوشمند است و امروز نتیجه زحمات همکاران سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، معاونت امور زیربنایی و شرکت ایرانسل را می بینیم.

وی افزود: حوزه فناوری اطلاعات برای تمامی موضوعات می تواند راهکار ارائه دهد و موضوعی نمی توان پیدا کرد که فناوری اطلاعات نتواند در آن  روانسازی ،نقش آفرینی و تسهیل گری کرده و به مدیریت آن حوزه کمک نکند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه فناوری اطلاعات موجب ارتقاء کیفیت خدمات می شود، گفت: یکی از مهمترین نیازمندی های فناوری اطلعات در این راستا داشتن یک شبکه ارتباط قوی و گسترده است.

حسین دوستی ادامه داد: این زیرساخت با فیبرنوری شکل گرفته و نمونه بارز یک پروژه برد-برد بین شهرداری و بخش خصوصی است و منفعت آن به همه مردم شهر می رسد و شاهد ارائه خدمات بهتر به شهروندان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: افتتاح پروژه فیبرنوری اختصاصی شهرداری آغازی برای تحقق کامل شهر هوشمند خواهد بود.

تعداد نمایش ها (250)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان