| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

شروع عملیات راه اندازی سامانه املاک و مستغلات ارومیه بر پایه GIS

شروع عملیات راه اندازی سامانه املاک و مستغلات ارومیه بر پایه GIS

عملیات راه اندازی سامانه املاک و مستغلات شهر ارومیه بر پایه اصول سیستم های اطلاعات جغرافیایی شروع شد.

نویسنده: آقای احد موثق/ﺳﻪشنبه, 07 مهر,1394/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

          به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی شهرداری ارومیه مهندس حسین دوستی با بیان این خبر گفت این سامانه تمامی داده های توصیفی مربوط به املاک و مستغلات را می تواند به صورت یکپارچه ذخیره و به صورت امن نگهداری نماید.

معاون برنامه ریزی شهرداری خاطر نشان کرد با اجرا و پیاده سازی این پروژه حجم بسیار بزرگی از فرایندهای روزانه مربوط به املاک و مستغلات را که بصورت فیزیکی انجام می گیردو بخش زیادی از انرژی سازمانی را می گیرد حذف شده و با تکنولوژی نو، دیتا های مورد نیاز الکترونیکی خواهد شد.

این مقام مسئول مشخصه فنی پروژه را ایجاد پایگاهی از اطلاعات نقشه ای و تصویری بر اساس سیستم GIS با پایگاه داده ای sql server برای املاک شهرداری ارومیه ذکر کرد و افزود اتصال اطلاعات توصیفی و گرافیکی مورد نیاز بخشهای مختلف شهرداری به نحو چشمگیری تسهیل می شود.

وی بخشی از امکانات فنی پیش بینی شده برای این پایگاه تحت شبکه را اتصال clientهای واحدهای مختلف املاک به سیستم ، ثبت تغییرات عوارض و ردیابی آنها، ثبت عملکرد کلیه کاربران سیستم،  وارد نمودن جداول و اطلاعات فارسی ، محاسبه میزان عقب نشینی و تخمین هزینه تملک، مدیریت املاک در تفکیک های مختلف،امکان اتصال به سیستم یکپارچه شهرسازی مناطق و ارتباط و هماهنگی با داده های مکانی و توصیفی املاک ، اجاره بهاء معوقه مستغلات، ابعاد گذاری قطعات ملکی ، پیاده کردن قطعات بر روی نقشه  GIS با استفاده از حدود اربعه و امکان گزارش گیری هر کدام از مراحل مورد نیاز ذکر کرد.

حسین دوستی در پایان اظهار امیدورای کرد  با پیاده سازی این سیستم شاهد راهبردی تازه و خلاقانه به سمت پیشرفت و تجهیز اداره املاک شهرداری به تکنولوژی برتر ، مدیریت منسجم انواع اطلاعات، صرفه جویی در زمان و هزینه ، تلاش در جهت حفظ املاک شهرداری و ایجاد ارزش افزوده در آن باشیم. 

تعداد نمایش ها (1233)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان