| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

راه اندازی سیستم همگانی اشتراک دوچرخه

راه اندازی سیستم همگانی اشتراک دوچرخه

معاون برنامه ریزی شهرداری از راه اندازی پروژه سیستم همگانی اشتراک دوچرخه در سه ماهه اول سال آتی خبرداد.

نویسنده: آقای احد موثق/یکشنبه, 17 اسفند,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی شهرداری ارومیه، حسین دوستی معاون برنامه ریزی شهرداری هدف از اجرای این طرح را جابجایی های آسان، افزایش سلامت عمومی، سلامت محیط زیست و توسعه ورزش وفرهنگ استفاده از دوچرخه عنوان کرد و افزود: این سیستم بر اساس تجربیات موفق طراحی شده است و در تطابق کامل با نیازها و بسترهای فرهنگی اجتماعی شهر ارومیه بومی سازی شده است.

 

مهندس حسین دوستی با بیان اینکه در فاز اول این طرح 22 ایستگاه با 300 محل دوچرخه و 200 دستگاه دوچرخه بصورت کاملا هوشمند و شبکه ای بکار گرفته خواهند شد افزود: سیستم جامع نرم افزاری این طرح با استفاده از تکنولوژی TFS، بهره گیری از ASP.NET و بانکهای اطلاعاتی MICROSOFT SQL SERVER مدیریت خواهد شد و دارای امکانات مدیریت کاربران، مدیریت دوچرخه ها و مدیریت ایستگاه ها خواهد بود.

 

وی افزود: ایستگاه های در نظر گرفته شده برای طرح قابل انتقال (PORTABLE) و مطابق با مطالعات انجام شده به شبکه متصل خواهند بود،  جایگاه ها مجهز به کارتخوان های الکترونیکی (RFID) و دستگاه های دوچرخه دارای برچسب الکترونیکی خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: مطالعات جامع این طرح در 6 فصل و با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک به اتمام رسیده و آماده اجرا می باشد  واظهار امیدواری کرد در سه ماهه نخست سال 94 شاهد اجرای این سیستم درسطح شهر ارومیه باشیم ایشان نقاط در نظر گرفته شده برای این طرح را میادین مدرس، جانبازان جهاد، ولیعصر، انقلاب، شهید رجایی، آزادی،خاتم الانبیاء، آذربایجان،میثم ، امام علی)ع)، پنجراه، ولایت فقیه، دفاع مقدس، بلوار امامت چهار راه مخابرات ، پل شهید بهشتی، میدانامام حسین(ع)،شهید مطهری و عطایی عنوان کرد

تعداد نمایش ها (1034)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان