| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

جلسه بررسی شاخص های تعالی معاونت فنی و عمرانی شهرداری

جلسه بررسی شاخص های تعالی معاونت فنی و عمرانی شهرداری

برگزاری جلسه بررسی شاخص های تعالی معاونت فنی و عمرانی شهرداری

نویسنده: آقای دشتی/چهارشنبه, 15 مرداد,1399/دسته ها: اخبار, اداره پژوهش و خلاقیت

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

جلسه بررسی شاخص های تعالی معاونت فنی و عمرانی شهرداری ، با حضور رئیس اداره برنامه ريزي و توسعه سرمایه انسانی، کارشناس معاونت برنامه ريزي و کارشناسان حوزه های مختلف معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ريزي و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ این جلسه با حضور کارشناسان حاضر برای شاخص های پیشنهادی جهت ارزیابی و رشد تعالی معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه مطرح و بررسی گردید.

علی زمان زاده رئیس اداره برنامه ريزي و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه با اعلام این خبر؛ ضمن تشکر از حضور کارشناسان شرکت کننده در جلسه، به بررسی شاخص های تعالی واحدهای تابعه شهرداری ارومیه در سالهای اخیر اشاره نموده و اظهار امیدواری نمودند که در آینده نزدیک با همکاری و تعامل مشترک بین همکاران دو معاونت حاضر، شاخص های تعالی معاونت فنی و عمرانی استخراج، بررسی و تکمیل گردد.

در ادامه رضا معزز کارشناس معاونت برنامه ریزی، ضمن تبیین مفهوم شاخص  و هدف گذاری و اهمیت  و نقش تدوین شاخص های تعالی و برنامه ریزی  و رش ارزیابی واحدهای تابعه شهرداری، به توضیح هر یک از شاخص های پیشنهادی تدوین شده پرداختند.

در ادامه این جلسه کارشناسان معاونت فنی و عمرانی به بیان نظرات و دیدگاه های خویش در رابطه با شاخص های پیشنهادی و تکمیل موارد پرداخته و قرار بر این شد نسبت به ادامه جلسات با خضور کارشناسان حوزه های مختلف فنی و عمرانی اقدام گردد.

تعداد نمایش ها (410)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان