| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

تشکیل جلسه کمیته نقل و انتقالات و انتصابات شهرداری ارومیه

تشکیل جلسه کمیته نقل و انتقالات و انتصابات شهرداری ارومیه

نویسنده: آقای احد موثق/شنبه, 21 آبان,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه جلسه کمیته نقل و انتقالات و انتصابات با پیشنهاد مقیمی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه با حضور معاونین و مدیران شهرداری برای اولین بار درمعاونت برنامه ریزی برگزار گردید.

علی اکبر مقیمی معاون شهردار هدف از تشکیل این کمیته ، در مرحله اول بررسی درخواست های کارکنان سایر شهرداری ها مبنی بر انتقال به شهرداری ارومیه بوده که در این راستا با در نظر گرفتن ضوابط و مقررات حاکم در کنار ظرفیت چارت سازمانی شهرداری و نیز تخصص های مورد نیاز مورد بررسی و بحث قرار گرفت و در مرحله بعدی پیشنهادات اخذ شده  در خصوص انتصابات همکاران در پست های حساس شهرداری با لحاظ تحصیلات ، مدارک مربوطه ، سابقه کاری در شهرداری ، تخصص و تجربه و سایر موارد در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این مقام مسئول در پایان افزود : انتصاب تمامی پست های مدیریتی با توجه به معیار ها و مولفه های لازم مبتنی بر اصل شایسته سالاری صورت خواهد گرفت.

تعداد نمایش ها (107)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان