| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

برگزاری کارگاه یک روزه تدوین عوارض محلی و مقررات بودجه

برگزاری کارگاه یک روزه تدوین عوارض محلی و مقررات بودجه

شهرداران ، اعضای شورا و مسئولین بودجه و درآمد شهرهای ارومیه، قوشچی، سیلوانا، نوشین شهر، سرو با مقررات تدوین عوارض محلی و همچنین نحوه تنظیم بودجه آشنا شدند.

نویسنده: آقای احد موثق/ﺳﻪشنبه, 08 دی,1394/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
4/5

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش ،  در این کارگاه یک روزه که در محل سالن مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری ارومیه برگزار شد شهرداران و مسئولان بودجه و درامد کارشناسان مالی شهرداریهای ارومیه، سیلوانا، قوشچی، نوشین شهر و سرو با آخرین تغییرات تنظیم بودجه و تدوین تعرفه طرحهای عوارض محلی و بودجه نویسی آشناشدند.

در ابتدای این نشست ، سیف الله مطلبی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی  برگزاری چنین کارگاههای راه را برای تبادل افکار در خصوص مدیریت هر چه بهتر امور مالی و بودجه شهرداری ها موثر دانست و اظهار امیدواری کرد با برگزاری چنین نشست هایی بتوان امورات شهرداری ها و شوراها را به نحو مطلوب و بهینه اداره کرد.

ایشان در ادامه رعایت عدالت را مهمترین عامل در اخذ عوارض از شهروندان عنوان کرد و گفت زمانی که شهروندان احساس کنند تدوین و طراحی تعرفه ها بر اساس رعایت موازین و به نحو عادلانه ای تنظیم شده است رضایتمندی خواهند داشت و در نتیجه برای پرداخت عوارض بهتر و مطلبوتر تصمیم می گیرد .

در حاشیه این کارگاه مهندس مطلبی از همکاری صمیمانه شهرداری ارومیه خصوصا مجموعه آموزشی و مرکز آموزشی تقدیر کردند و اظهار امیدواری کردند با توسعه فعالیت های این مرکز بیش از پیش شاهد پیشبرد اهداف آموزشی شهرداریهای استان و به تبع آن توسعه کیفی خدمات شهرداری ها باشیم.

تعداد نمایش ها (1354)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان