| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

برگزاری آزمون دوره های ضمن خدمت  شهرداری ارومیه

برگزاری آزمون دوره های ضمن خدمت شهرداری ارومیه

263 نفر از کارشناسان و مدیران شهرداری ارومیه در آزمون دوره های ضمن خدمت شرکت کردند

نویسنده: آقای احد موثق/یکشنبه, 10 خرداد,1394/دسته ها: اخبار, اخبار واحدهای تابع

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی شهرداری حسین دوستی معاون برنامه ریزی با بیان این خبر گفت امتحان جامع از دوره های برگزار شده سه ماهه آخر سال 93 شامل  دوره های برنامه ریزی و کنترل پروژه ، تکریم ارباب رجوع؛ مدیریت منابع انسانی، مفاهیم مالی ویژه کارشناسان غیر مالی، مفاهیم مالی ویژه مدیران غیر مالی، امور املاک و ثبت اسناد، تفکیک و افراز اراضی شهری بود که در قالب دو گروه و طی دو روز در محل مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری ارومیه برگزار گردید.

وی اظهار داشت برای کلیه واجدین شرایط شرکت در آزمون برابر آیین نامه های آموزش شهرداری کارت ورود به جلسه توزیع ، و آزمون در نهایت سلامت و تحت نظارت نمایندگان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و جمعی از مدیران شهرداری برگزار گردید.

وی ادامه داد این دوره های آموزشی که در سه ماهه آخر سال93 پس از اخذ مجوزهای لازم از استانداری و سازمان شهرداریها و دهیاریهای شهرداری با حضور اساتید برجسته مدیریت شهری برگزار گردید و اظهار داشت تمامی دوره های انتخابی آموزش ضمن خدمت بر اساس نیاز سنجی از واحدهای تابعه شهرداری بوده و سعی بر آن است با حضور اساتید بر جسته و کارکنان با تجربه شهرداری نهایت استفاده را از دوره ها داشته باشیم و هدف اصلی از برگزاری دوره ها کاربردی کردن آموزش هاست تا در نهایت با تعلیم کارکنان خبره فرایند جلب رضایتمندی شهروندان را از خدمات شهرداری تضمین نمائیم.

وی در پایان اظهار داشت گواهینامه پذیرفته شدگان آزمون پس از تایید نهایی و طی مراحل اداری لازم با امضای شهردار محترم و معاونت محترم امور عمرانی استانداری در اختیار همکاران قرار می گیرد.

ضمناً برابر مصوبات کمیته اجرایی آموزش شهرداری بمنظور ایجاد انگیزه برای حضور هر چه فعال تر کارکنان در دوره های آموزشی مقرر گردیده است به نفرات برتر هر دوره پاداشی بصورت نقدی اهدا و نفرات برتر با درج عکس و اسامی در نشریات شهرداری معرفی گردند.

تعداد نمایش ها (1971)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان