| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

اولویت اصلی ما تحقق خواست ورفع مطالبات مردم

اولویت اصلی ما تحقق خواست ورفع مطالبات مردم

نویسنده: آقای دشتی/چهارشنبه, 18 تیر,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری ارومیه :اولویت اصلی ما تحقق خواست ورفع مطالبات مردم است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه گفت: مشارکت شهروندان در تامین درآمدهای شهرداری ها و تحقق بودجه های سالیانه در توسعه و عمران شهری و افزایش رفاه شهروندی نقش بسزایی دارد.
به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی شهرداری ارومیه به نقل از شهرینه؛صادق حسین دوستی صبح امروز (مورخه:1399/04/18) با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد:ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرداری ارومیه فعال است که این ستاد در دو حوزه برون سازمانی و درون سازمانی در حال ارائه خدمات پیشگیرانه است.
وی با اشاره به حوزه برون سازمانی اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا شامل ضد عفونی معابر و گندزدایی به ویژه در هسته مرکزی ،ضدعفونی بازار و مراکز خرید و ضد عفونی ناوگان حمل ونقل عمومی است.
حسین دوستی گفت :پایش سلامت کارکنان شهرداری و غربالگری آنها و کنترل رعایت پروتکل های بهداشتی در سازمانها و سطح مناطق پنج گانه شهرداری ارومیه از جمله اقدامات درون سازمانی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.
وی از شهروندان درخواست کرد جهت شکست ویروس کرونا و جلوگیری از تشدید شیوع آن پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده را رعایت کنند.
حسین دوستی در ادامه با بیان اینکه ماهیت معاونت برنامه ریزی شهرداری ارومیه فرابخشی، پشتیبانی ،بستر سازی و ابزار سازی جهت ارائه خدمات توسط سازمانها است ، بیان کرد: نگاه به گذشته، تحلیل گذشته ،رصد حال و اتخاذ چشم اندازهایی برای آینده جهت تحقق برنامه ها در سطح شهرداری از اهداف مهم این معاونت است.
وی عنوان کرد: در هر سیستم اداری یک برنامه ریزی برای حرکت روبه جلو و حرکت در مسیر معین وجود دارد و همچنین منابع لازم برای تحقق این اهداف بکار گرفته می شودو ماهیت وجودی شهرداری ها،مردم و اولویت اصلی ما نیز تحقق خواست و رفع مطالبات مردم است و این مهم از جمله محورهای اصلی در معاونت برنامه ریزی بشمار میرود.

 

تعداد نمایش ها (346)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان