| | ورود
حضرت فاطمه سلام الله علیها : فَرَضَ اللّهُ... الجِهادَ عِزّاً لِلإِسلامِ. خداوند،... جهاد را براى عزّت اسلام، واجب ساخت. كتاب من لا يحضره الفقيه : ج ۳ ص ۵۶۸ ح ۴۹۴۰ مناسبتهای امروز : روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی[ شمسی ]

اخبــــــار

آیین نامه پژوهشی شهرداری ارومیه تدوین شد

آیین نامه پژوهشی شهرداری ارومیه تدوین شد

رئیس کمیته اجرایی پژوهش از نهایی شدن تدوین آیین نامه پژوهش شهرداری ارومیه خبر داد.

نویسنده: آقای احد موثق/چهارشنبه, 10 تیر,1394/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی ، مهندس حسین دوستی معاون برنامه ریزی و رئیس کمیته اجرایی پژوهش شهرداری ارومیه با بیان این خبر گفت طی جلسات متوالی که با حضور اعضای کمیته اجرایی پژوهش متشکل از معاونتهای خدمات شهری ،  فرهنگی و امور اجتماعی و کارشناسان مرتبط باحوزه پژوهش برگراز گردید ، متن مقدماتی آیین  نامه پژوهشی شهرداری ارومیه  به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت  و به تصویب نهایی کمیته رسید.

حسین دوستی ضمن اشاره  به اهمیت نهادینه کردن امر پژوهش برای پیشرفت و بهبود عملکرد مدیریت شهری اظهار داشت؛ امروزه یکی از مهمترین پیش نیازها برای برنامه ریزی و تعیین چشم اندازها استفاده از نتایج پژوهش ها و تحقیقات علمی است و بر این اساس کار تدوین متن مقدماتی آیین نامه پژوهشی از مدتها قبل در دستور کار معاونت بوده است.

او نظام مند نمودن پژوهش ها و تحقیقات در شهرداری، انجام طرح های کاربردی، تسهیل فرآیند پژوهش در شهرداری و استفاده از ایده ها و نظرات به روز مراجع علمی را از مهمترین اهداف مد نظر قرار گرفته در تدوین آیین نامه مذکور بیان کرد.

حسین دوستی خاطر نشان کرد آیین نامه تدوین شده مشتمل بر تعاریف، اهداف، ارکان و اعضاء، وظایف و اولویت های پژوهش بوده و دو دستور العمل حمایت از پایان نامه ها و رساله های دانشجویی و همچنین طرح های پژوهشی به انضمام آن نهایی شده اند.

وی در پایان اظهار داشت اولویت های پژوهشی سال 94 ارومیه نیز آماده می باشد و به زودی اطلاعیه و فراخوان مربوطه  به اطلاع مراجع علمی  خواهد رسید.

تعداد نمایش ها (1344)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
آمار بازدید
دی ان ان